Δευτέρα 23 Αυγούστου 2010

Στέλιος Ελληνιάδης, στον "Δρόμο" της 21ης Αυγούστου: Εμπαθής ψεύτης, ή εμπαθής επιπόλαιος;


Ο Στέλιος Ελληνιάδης, γράφει, στην σ. 22, στον "Δρόμο της Αριστεράς", στό άρθρο, με τίτλο " Η Παναγία ήταν μαζί μας στην Τραπεζούντα":

"....Πατριωταράδες και οι νεοέλληνες που έχουν χαράξει πάνω στις παμπάλαιες αγιογραφίες στο βράχο της Παναγίας τα ονόματά τους με κλειδιά και σουγιαδάκια για να μην ξεχάσει ποτέ η Σουμελιώτισσα ότι πέρασαν απο κει, οι κρετίνοι.."

Αν κάνετε κλίκ στην παραπάνω φωτογραφία και προσέξετε τις ημερομηνίες των χαράξεων, θα διαπιστώσετε ότι είναι του τέλους του 19ου και των αρχών του 20ου αιώνα. Προφανώς, τότε, άσχετοι επισκέπτες, και όχι οι "Πατριωταράδες" που αναφέρει ο κος Ελληνιάδης, χάραξαν τις ασχήμιες τους...

Δεν υπερασπίζομαι τους εκφραστές του κρατικού Εθνικισμού, που όταν υπήρχε, ήταν έτοιμος παράλληλα, να ξεπουλήσει την πατρίδα, όπως το έκανε στην Μ. Ασία, στην Κύπρο το 1967 και το 1974, στην Εθνική Αντίσταση του 41-44.
Αλλά, εξ ίσου μου φέρνει αλλεργία, ο Εθνομηδενισμός των μεταμοντέρνων, δήθεν Αριστερών.
Ιδού ένα δείγμα του κ. Ελληνιάδη, στο ίδιο άρθρο:
" .. Αναμφίβολα, οι πατριωταράδες της συμπρωτεύουσας δεν χάρηκαν πολύ με την αίσια έκβαση του γιορτασμού στην Παναγία Σουμελά. Χαλάει τη συνταγή τους. Και όσοι συμμετείχαν, μάλλον με κρύα καρδιά το έκαναν, όπως με άφησε να νιώσω και ο προπορευόμενος Παπαθεμελής που καθώς βγαίναμε απο το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης γκρίνιαξε στις αεροσυνοδούς γιατί στον πίνακα αναχωρήσεων έγραφε Trabzon και όχι Τραπεζούντα!!!
Οι κοπέλες με κοίταξαν με απορία και για να τις καθησυχάσω ψιθύρισα περνώντας ότι " ο θείος είναι απο χωριό, μην τον παρεξηγείτε"!

Ο κ. Ελληνιάδης, θεωρεί πολύ φυσικό, σε Ελληνικό αεροδρόμιο, η Τραπεζούντα να αναγράφεται Trabzon. Η επιχειρηματολογία προφανής: Είναι το διεθνές όνομα, και έτσι πρέπει να αναγραφεται...
Φυσικά, κατα τον Ελληνιάδη, η Κωνσταντινούπολη θα πρέπει να γράφεται Istambul, κλπ.
Καί είναι πολύ φυσικό, οι Ελληνίδες αεροσυνοδοί να αγνοούν πώς η Trabzon είναι η Τραπεζούντα...
Η δε υποτίμηση του Ελληνιάδη για τους ανθρώπους του χωριού, που τον ταϊζουν , είναι προφανής...

Η υποτίμηση αυτή πρός την κοινωνία και το Έθνος της, είναι η βάση της εθνομηδενιστικής αντίληψης της Αριστεράς και του Ελληνιάδη.

Κατά την άποψή τους, το Ελληνικό Έθνος είναι δημιούργημα του Νεοελληνικού κράτους.
Κάθε αναφορά στο Έθνος, κατ' αυτούς, δεν μπορεί παρα να είναι εθνικισμός, αφού μηρυκάζει την επεκτατική-σωβινιστική αντίληψη του Ελληνικού κράτους-Έθνους..

Δεν υφίσταται, κατα την αντίληψη αυτή, κοινωνία με Ιστορία και βιώματα ελευθερίας, αντίστασης, σφυρηλάτησης της ιδιοπροσωπίας της, επί 3000 χρόνια..
Ολές οι ταυτοτικές εκφράσεις του Ελληνικού Έθνους-κοσμοσυστήματος, αγνοούνται και μηδενίζονται:

Ο πατριωτισμός τού γένους,
μετά, της Πόλης κράτους, το 1200 π.Χ.
μετά, του Εθνους απέναντι στους Πέρσες το 490-480π.χ.,
μετά, της Ολιγαρχικής ή της Δημοκρατικής παράταξης στον Πελοποννησιακό πόλεμο, μετά, τού Έθνους απέναντι πάλι στους Πέρσες, στην εκστρατεία του Μ. Αλεξάνδρου,
μετά, οικουμενικός πατριωτισμός της Ελληνικής παιδείας στούς Ελληνιστικούς χρόνους, και στην Ρωμαιοκρατία,
μετά, Οικουμενικός Ελληνοχριστιανικός πατριωτισμός της Βυζαντινής Οικουμένης,
μετά, Οικουμενικός Ελληνοχριαστιανικός πατριωτισμός απέναντι στον Οθωμανό κατακτητή,
Μετά: 1912-1913, 1914-1922, 1940-1944, 1955-1960(Κύπρος)....

Καί στην βάση όλων αυτών, (τουλάχιστον μέχρι το 1834 που ό Όθωνας κατήργησε τα Κοινά), οι πραγματολογικές προϋποθέσεις της εν Ελευθερία αυτοσυνειδησίας του Ελληνικού Έθνους-κοσμοσυστήματος (κατά Γιώργο Κοντογιώργη):
- Οι πολιτικές ελευθερίες των Κοινών, η αναγωγή του ατόμου σε συλλογικά βουλευόμενο Δήμο,
- η "χρηματιστική" οικονομία του Αριστοτέλη,
- οι εν ελευθερία σχέσεις παραγωγής, αρχικά στην "σχόλη" και στην πολιτική εργασία των πολιτών στην Δημοκρατία των κλασσικών χρόνων, και έπειτα, στην εταιρική εργασία, στο Βυζάντιο και στην Τουρκοκρατία..

Δηλαδή: Ελευθερία, "ως μη άρχεσθαι υπο μηδενός" κατα τον Αριστοτέλη.. σε όλα τα πεδία: Ατομική, κοινωνική, πολιτική..

Για πρώτη φορά, και για μοναδική φορά στον κόσμο, ανάμεσα σε Δεσποτείες.....

Γιά πρώτη και για μοναδική φορά, [ μέχρι την κατοχύρωση της ατομικής (μόνον) ελευθερίας, στα σύγχρονα κράτη έθνη,] άνθρωποι σκέφτονται για την ταυτότητά τους, Ελέυθερα...

Αυτή είναι η κοινωνία του Ελληνικού Έθνους. Μήν το μπερδεύετε, κύριε Ελληνιάδη, με το γενικό και ακαθόριστο "Έθνος" του Νεοελληνικού κράτους...

...Μέ την Βασιλεύουσα Κωνσταντινούπολή (και όχι Ισταμπούλ), με την υπέρλαμπρη Τραπεζούντα (και όχι Τραμπζόν).

...Ισταμπούλ και Τραμπζόν, τις είπαν οι βάρβαροι νομάδες της στέπας, που ήξεραν μόνο να βόσκουν πρόβατα, να φτιάχνουν αριάνι, και να καταλαμβάνουν πόλεις για πλιάτσικο...

...Ούτε μία, μα ούτε μία πόλη δεν έκτισαν, (κατα δικιά τους ομολογία) κ. Ελληνιάδη..

..70 πόλεις έκτισε ο Μέγας Αλέξανδρος...

...Εκατοντάδες, οι Έλληνες κατα τον πρώτο και δεύτερο αποικισμό, μεταξύ των οποίων και την ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ κύριε Ελληνιάδη...

..Ως βιοτέχνες, έμποροι και ναυτικοί, με την εκχρηματισμένη, τουλάχιστον απο το 700 π.Χ, οικονομία, την "χρηματιστική" του Αριστοτέλη, που έχει σχέση γένους με είδος με την ανελεύθερη εκδοχή της, την καπιταλιστική οικονομία των νεώτερων..

Κι άς κατατάσσει ο Μάρξ την αρχαία Ελλάδα στίς δουλοκτητικές κοινωνίες, πρίν μάλιστα κι απ' την φεουδαρχία..
Τόσα ήξερε, τόσα έλεγε..
Δεν μπόρεσε να διακρίνει, πώς οι δούλοι των κλασσικών χρόνων, δεν ήταν οι δουλοπάροικοι του Δεσπότη-φεουδάρχη, αλλά οι μισθωτοί εργάτες της εποχής, οι οικονομικοί μετανάστες, πού πουλούσαν την εργασία τους, έναντι μισθού, στον ιδιοκτήτη τους..

Η Αριστερά, έχει ολιγαρχική συμπεριφορά έναντι της κοινωνίας.
Δεν την αναγνωρίζει ως δυνητικό συλλογικό φορέα που θα ενδύεται την πολιτική.
Για την Αριστερά, το πολιτικό σύστημα, ταυτίζεται με τον σημερινό του ιδιοκτήτη, δηλαδή το κράτος.
Όταν το πάρει αυτή στα χέρια της, θα "ξεστραβώσει" μέσω αυτού, την κοινωνία..
Δεν θεωρεί την κοινωνία "ώριμη" και ικανή να πάρει στα χέρια της τις τύχες της, ως θεσμισμένο, βουλευόμενο σώμα, ως Δήμος, υποτυπώδους, έστω μορφής.
Γιατί, τότε, ποιά θα είναι ...η δουλειά της; Γιατί τότε, το πολιτικό προσωπικό, μπορεί να γίνει εντολοδόχος της κοινωνίας, ενδεχόμενο που βδελύττονται οι "πρωτοπόροι"
Αν προτείνετε, σε κάποιον δήμαρχο της "Αριστεράς", να τον κρίνει, ανα εξάμηνο, σώμα 1000 πολιτών της πόλης του, που θα προκύπτει με κλήρωση, και που θα έχει δικαίωμα να τον ανακαλέσει και να τον παραπέμψει σε δίκη για τις βλάβες που ενδεχόμενα προκάλεσε στον Δήμο, η ,παρά τις υποσχέσεις του, πολιτεία του, θα ανατριχιάσει, και θα σας πεί πως ο λαός δεν είναι έτοιμος για κάτι τέτοιο.
Δηλαδή, δεν δέχονται, ούτε την αντιπροσώπευση, που κατοχυρώθηκε επί Κλεισθένους, το 500 π.Χ....
Το ίδιο και οι "Αριστεροι" βουλευτές... Μόνο, ο Μανώλης Γλέζος το εφήρμοσε στην Απείραθο... Μόνο ένας..
Ο Ελληνιάδης και οι συν' αυτώ "πρωτοπόροι", εξ ορισμού, ξέρουν καλύτερα, απο την γιαγιά μου, τον παππού μου, την μάνα μου τον πατέρα μου και μένα, το συμφέρον μας...
Είναι οι "γιακωβίνοι", τους οποίους ως μάζα, άντε ως διαδηλωτές, πρέπει να ακολουθούμε....
Μας φοβούνται, όσο, τουλάχιστον, μας φοβάται η ΝΔ, το ΛΑΟΣ, το ΠΑΣΟΚ..

Στα άρθρα του, ο Ελληνιάδης μπερδεύει τον Τουρκικό λαό, με την ηγεσία του Ερντογάν, τσιμουδιά δεν βγάζει για την καταπίεση των Κούρδων, και αναγνωρίζει το μεγαλείο της Τουρκικής κυβέρνησης και των εφημερίδων, που υποβάθμισαν την προβοκάτσια της μολότωφ στο Τουρκικό προξενείο Θεσσαλονίκης.
Αποσιωπεί, βέβαια, την περαιτέρω εκτύλιξη της προβοκάτσιας, με τον βανδαλισμό στούς μουσουλμανικούς τάφους της Κομοτηνής..
Ευτυχώς, κατα τον Ελληνιάδη, το σοφό Τουρκικό κράτος, δεν έχει καμία σχέση μέ αυτά....
Ο Ελληνιάδης, φτάνει λοιπόν στο σημείο, να συμμαχεί με το Ισλαμοφασιστικό Τουρκικό κράτος, προκειμένου να καυτηριάσει τον Ψωμιάδη..

Αντε, αρκετά..
Καί κρίμα το όνομα.. Καλύτερα Γιουνανίδης, ή Γκρικλιάδης.. Γιατί έτσι είναι το διεθνές....










7 σχόλια:

gkrikolatos είπε...

ax paidi moy vripolih

Γιάννης είπε...

αυτό το υστερικό του ελληνιάδη με τα χαράγματα δείχνει την νοοτροπία των αντιεθνικισταράδων της πλάκας, που νομίζουν ότι βάζουν στο ζυγι και κρίνουν ακριβοδίκαια τους εκατέρωθεν ηλίθιους

αυτός ο κατήφορος δεν έχει σταματημό

vripol είπε...

καλημέρα πατέρα (griko)nosferate..
καλημέρα Γιάννη. Συγχαρητήρια για το βιβλίο. Το ρούφηξα απνευστί.

ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΤΟΜΟ είπε...

Ποιό βιβλίο ρε παιδιά; Πείτε μας και μας...
@vripol,
τα κείμενα σας καίρια,όπως πάντα!

vripol είπε...

Καλημέρα. Καλή επιτυχία στις εκδηλώσεις σας, και καλώς να δεχθείτε στην λεβεντογέννα Κρήτη τον δάσκαλο Γ. Κοντογιώργη.
Το βιβλίο ειναι "όψεις εθνοαποδόμησης στην Ελλάδα", του Γιάννη Ταχόπουλου, Εναλλακτικές εκδόσεις, 2009

ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΤΟΜΟ είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ. Το έχω διαβάσει ήδη το βιβλίο. Είναι πολύ δυνατό.Καληνύχτα σας.

Γιάννης είπε...

vripol,
ευχαριστώ, χαίρομαι που σ' άρεσε