Σάββατο 11 Ιουλίου 2009

ΕΠΙΤΡΑΠΕΖΙΑ (ΤΡΑΠΕΖΙ ΚΑΪΤΕΔΕΣ), ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΕΥΤΕΡΗ ΡΑΦΑΪΛΙΔΗ





ΞΥΛΑ ΘΑ ΦΕΡΩ Α ΣΟ ΡΑΣΙΝ
Ξύλα θα φέρω α σό ρασίν και α σήν καρδεά μ’ φωτίαν (δίς)
Σ ένα τόπον θα θέκ’ ατα και καίγω όλια μίαν, και καίγω όλια μίαν.
Ωχ και ψηλά ρασία χωρίζνε μας, και κι’ έχνε τελεσίαν, και κι έχνε τελεσίαν
Βάι, ψηλά ρασία χωρίζνε μας, και κι έχνε τελεσίαν, και κιέχνε τελεσίαν
Τα γράμματα φαί κι έσαν πουλί μ σην μανασία σ’, πουλί ‘μ σήν μανασία σ’
Αχ, τα γράμματα φαί κι έσαν πουλί μ σην μανασία σ’, πουλί ‘μ σήν μανασία σ’.


ΞΥΛΑ ΘΑ ΦΕΡΩ ΑΠ ΤΟ ΒΟΥΝΟ

Ξύλα θα φέρω απ το βουνό, κι απ την καρδιά μου φλόγα(δίς)

Σ’ ένα μέρος θα τά βάλω μαζί, και θα τα κάψω με την μία.

Ψηλά βουνά μας χωρίζουν, πού τελειωμό δεν έχουν,

Τά γράμματα δεν χορταίνουν πουλί μου την μοναξιά σου..




ΓΙΑ ΕΛΑ ΓΙΑ ΘΑ ΕΡΧΟΥΜΑΙ

Ωχ, και για έλα για θα έρχουμαι για το ποτάμ θα σύρω,

για έλα για θα έρχουμαι για το ποτάμ θα σύρω,

θέλω με το μαντίλοπο σ τα δάκρυα μ να σπογγίζω

θέλω με το μαντίλοπο σ τα δάκρυα μ να σπογγίζω

Ωχ, και για ελα για θα ερχουμαι , σην στρατα μ’ θ’ απαντώσε

για ελα γιά θα ερχουμαι σην στρατα μ’ θ’ απαντώσε

εντρεπουμαι να λέγω σε γιαβρόπο μ’ ντ’ αγαπώ σε

εντρεπουμαι να λέγω σε γιαβρόπο μ ντ αγαπώ σε.

ΓΙΑ ΕΛΑ, ΓΙΑ ΘΑ ΕΡΘΩ ΕΓΩ

Για έλα για θα έρθω εγώ ,για το ποτάμι θα διαβώ

Θέλω με το μαντήλι σου τα δάκρυα μου να σκουπίσω

Για έλα , για θα έρθω εγώ, στο δρόμο να σε συναντήσω,

Ντρέπομαι, γιαβρί μου να σου πώ πως σ’ αγαπώ.




Δεν υπάρχουν σχόλια: