Τετάρτη 13 Οκτωβρίου 2010

ΓΑΠ: "Κυβερνώ μια διεφθαρμένη χώρα"

Τάδε έφη ο εκ των νταβατζήδων γονέων, που κατηγορούν την κόρη τους ως πουτάνα, αφού για χρόνια έδρεψαν και δρέπουν το προϊόν της εκπόρνευσής της, την οποία οι ίδιοι προκάλεσαν.


Κύριε Παπανδρέου, διεφθαρμένη να πεις την μάνα σου και όλο σου το σόι, αρχιτσόγλανε που θα πεις την χώρα μου και το αδαμάντινο Ποντιακό μου σόι διεφθαρμένο για να δικαιολογήσεις την διαφθορά του προστυχόσογού σου.


Μια αληθινή Ιστορία:
  1976, πρακτορείο ΚΤΕΛ Δράμας στην Θεσσαλονίκη. Οι τρεις αδελφές Ηλιάδη από την Δράμα, φοιτήτριες στο Αριστοτέλειο, πρόκειται να αναχωρήσουν για την Δράμα..
 Τούς πλησιάζει ένα γεροντάκι, και ρωτάει την μία εξ αυτών:
"Εσύ, κορίτσι μου, Πόντια δεν είσαι;"
Η κοπέλα αιφνιδιάζεται, και τον κοιτάει..
"Πόντια είσαι, έτσι δεν είναι;"
"..Ναι, Πόντια είμαι" απαντάει εκείνη.
"Πάρε, κορίτσι μου, αυτά τα χρήματα, και δώστα τα στον τάδε, κοντά στο πρακτορείο, στην Δράμα"
, και της δίνει 10.000 δραχμές, το 1976, τυλιγμένες σε ένα φύλλο χαρτί...
Καί τα πήρε, συγκινημένη η Ηλιάδου και τα παρέδωσε στον προορισμό τους.
Κι αυτό δεν ήταν η εξαίρεση, αλλά ο κανόνας στην Βόρεια Ελλάδα..




Αυτή ήταν η Ελλάδα που πήρατε και την κάνατε σαν τα μούτρα σας, τσόγλανε αρχιδιαφθορέα..
Άι σιχτίρ, πορφυρογέννητα μεγαλοκατακάθια...

5 σχόλια:

Simone Le Baron είπε...

Το 1976 ήμουν 23 χρονόν και ζούσα στην βόρεια Ελλαδα. Είχα μάθει πολλά γράμματα στην Γαλλία, αλλά...μόνο γράμματα... Εκεί στα χοριά τα φτωχικά έμαθα να γίνω άνθρωπος...
Simone Le Baron

vripol είπε...

Κυρία Σιμόν, καλησπέρα.
Είναι μεγάλη μου τιμή τα δικά σας σχόλια.
Τα σχόλια μίας Γαλλίδας κυρίας που βίωσε και αγάπησε σαν πατρίδα της την Ελλάδα.
Ο κ. Κοντογιώργης μου επεσήμανε και διάβασα την τελευταία σας ανάρτηση.
Τελειώνει λίγο απαισιόδοξα..
Κ. Σιμόν, να είστε σίγουρη πώς η Ελλάδα που γνωρίσατε και αγαπήσατε δεν πέθανε..

Είναι πολύ μεγάλο το βάρος της μνήμης 3000 χρόνων ελευθερίας για να χαθούν έτσι, μέσα σε λίγα χρόνια.
Υπάρχει ο σπόρος και θα βλαστήσει ξανά....
Ενα γνωστό Ποντιακό τραγούδι, αφου θρηνεί την άλωση της Πόλης, καταλήγει: " Η Ρωμανία αν πέρασεν, ανθεί και φέρει κι' άλλο.." δηλ. Ο Ελληνισμός κι άν χάθηκε, θα ξανανθήσει και θα ξαναγενηθεί..

Μέ αγάπη, Γιώργος Πολυχρονίδης

Simone Le Baron είπε...

Καλησπέρα,
Η τελευταία μου ανάρτηση Τελειώνει με "?" επίτιδες για τους γάλλους αναγνωστές. Όμως όσοι με διαβάζουν και ύστερα με γνορίζουν καλλίτερα, και βλέποντας γενικά πως συμπεριφέρομαι σαν άνθρωπος, καταλαβαίνουν ότι έτσι πρέπει να συμπεριφέρεται ο ελέφθερος και σωστός άνθρωπος.
Του χρόνου θα εκδοθεί (ελπίζω) το έργο που άρχισα το 1974 "Le Souffle grec". Και για μένα βέβαια "souffle" συμαίνει "ψυχή" όχι η δική μου ψυχή αλλά η κοινή μας ψυχή, αυτή που μας στηρίζει όλους. Εμείς το ξέρουμε, εκείνοι θα το μάθουν.
Πάντα με αγάπη
Simone

Unknown είπε...

μια μαρτυρία δική μου, για εκείνα τα χρόνια. μα και για το τώρα:
το 1971 πήραμε το τρένο με τη μαμά και τον αδελφό μου από αθήνα για να εκγατασταθούμε στο Βέλγιο. δεν είχαμε δικαίωμα να βγάλουμε χρήματα από την ελλάδα, παρεκτός το λεγόμενο 'φοιτητικό συνάλλαγμα', μα πού να ζήσεις με αυτό 3 άτομα...
το τρένο έκανε μια μεγάλη στάση στην κολωνία της γερμανίας, και μέσα στο σταθμό γνωρίσαμε τον κύριο θεοδωρίδη, εργάτη στη γερμανία, πόντιο, η οικογένειά του ζούσε στη βόρειο ελλάδα.
αυτή ήταν η γνωριμία μας μαζί του!
συμφώνησε με τη μάνα μου να μας στέλνει αυτός στο βέλγιο τα χρήματα που θα έστελνε στην οικογένειά του στην ελλάδα, και να στέλνει ο πατέρας μου στην οικογένειά του αυτά που θα μας έδινε εκείνος.
για τα χρόνια της δικτατορίας έτσι έγινε, έτσι έμεινε. από ανθρώπους φτωχούς και καθαρούς, που είχαν γνωριστεί τυχαία, στο σιδηροδρομικό σταθμό μιας μεγαλούπολης...
να γράψω όμως και κάτι τώρα, για την κυρία σιμόν λε μπαρόν:
γνώρισα μια γυναίκα σε δεινή οικονομική θέση. το ανακοίνωσα στο φέις μπουκ και στο μπλογκ μου. άνθρωποι που δε γνώρισα ποτέ βοήθησαν να μαζευτούν σε 20 μέρες περίπου ή λιγότερο γύρω στα 3.500 ευρώ για να σωθεί η στέγη αυτής της οικογένειας.
http://abttha.blogspot.com/2009/10/blog-post_12.html
αυτός που λέει ότι κυβερνά μια διεφθαρμένη χώρα έχει δίκιο! αφού έχουμε τέτοιους πολιτικούς που τσακώνονται στη μοιρασιά, να μη διαφθαρούμε κι εμείς; κι ο κ. πάγκαλος έτσι δεν είπε; 'μαζί τα φάγαμε'. κι εν μέρει έχει δίκιο, του μοιάζουμε. η ηθική καταρράκωση είναι τραγική στην πατρίδα μας. όμως συμβαίνουν και πράματα φοβερά όμορφα, κι όχι απλώς φοβερά.
καλημέρα σε όλους!

vripol είπε...

Σας υπερευχαριστώ για την κατάθεση της προσωπικής σας αυτής εμπειρίας. Και σας συγχαίρω για την πρωτοβουλιά σας, διότι δώσατε την ευκαιρία να βγεί στην επιφάνεια ανθρωπιά και αλληλεγγύη.
Να είστε πάντα καλά..